2018. március 27., kedd

Tavasztündérek gyapjúból





Egy ideje bele vagyok szerelmesedve a gyapjúba, mint alapanyagba, így a húsvéti készülődésben is főszerepet kapott, tavasztündérek készültek belőle. Rebeka osztozik a lelkesedésemben, egyszerűen nem unja meg, minden délután azzal kel fel, hogy "ugye gyapjúzunk, anya”. Alig bírom rávenni, hogy mást is csináljunk, például befejezzük a levegőre száradó gyurmából készült dekorációkat, ami a másik húsvétra szánt dolog. Eleinte úgy gondoltam, hogy még pici a babák készítéséhez és a gyapjúképek készítésével el lesz, amíg én a tündéreket készítem. Aztán teljesen magától készített egy tündért és annyira élénken érdeklődött, hogy hogyan is kell ezt, hogy végül bevontam a készítésbe. Nagyon aranyos tündéreket készített, némelyik még szebb is lett, mint az enyém. 


Rebeka első tündére.

A gyapjúkép készítése nagyon jó elfoglaltság, semmi más nem kell hozzá, mint egy A4-es méretű téglalap alakú filc anyag és színes gyapjúk, amelyeket rásimogatva nagyon szép és érdekes képeket lehet készíteni belőlük. A gyapjútündérek és más dolgok készítéséből megmaradt kisebb szálakat, maradékokat remekül  fel lehet használni hozzá.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése